F.A.Q

Bekijk hier de veelgestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op.

Een all you can eat diner bij Mori houdt in dat je onbeperkt kunt genieten van alle gerechten op de menukaart en zelf gebruik kunt maken van het dessertbuffet.*

Gerechten en drankjes kunnen worden besteld met jouw eigen smartphone! Geen telefoon? Geen probleem, wij hebben tablets voor je klaar liggen. Natuurlijk kan je ook drankjes bij het personeel bestellen. 

Bestellingen worden vers bereid en aan tafel geserveerd.

* Voor exclusieve gerechten wordt een toelage gerekend.

Nee. Drankjes zijn niet bij de prijs inbegrepen. 

Een All Inclusive diner bij Mori houdt in dat je 2 uur* onbeperkt kunt genieten van alle gerechten op de menukaart, gebruik kunt maken van het dessertbuffet en incl. drankjes dineert. Frisdrank, huiswijn, tapbier, koffie en thee zijn inbegrepen.

Gerechten en drankjes kunnen worden besteld met jouw eigen smartphone! Geen telefoon? Geen probleem, wij hebben tablets voor je klaar liggen. Natuurlijk kan je ook drankjes bij het personeel bestellen.

Bestellingen worden vers bereid en aan tafel geserveerd.

Geef bij de reservering of bij binnenkomst een allergie of dieet door aan ons personeel. Op onze menukaart staat een allergenen legenda, zodat je rekening kunt houden met een eventuele allergie tijdens het bestellen.

Door de open keuken kunnen wij kruisbesmetting niet 100% uitsluiten. 

Reserveren kan gemakkelijk online. Telefonisch reserveren is uiteraard ook mogelijk. Voor het wijzigen van je reservering kan je telefonisch contact met ons opnemen

Online bestellen voor afhalen en bezorgen is mogelijk via het online bestelsysteem.

Bezoek de pagina van Almere om een bestelling te plaatsen.

Nee. Huisdieren zijn niet toegestaan in onze restaurants. Dit in verband met de open keuken.

Hulphonden zijn uiteraard wel toegestaan. Wil je bij ons komen eten met een hulphond, dan vragen wij om dit aan te geven bij de reservering, zodat wij er rekening mee kunnen houden.

Ja. Wij verkopen onze eigen Mori cadeaubonnen. Cadeaubonnen zijn uitsluitend online te koop. Cadeaubonnen 1 jaar geldig. Cadeaubonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld.

Ook met een groot gezelschap kun je terecht bij Mori. Van plan om met een grote groep te komen? Dan vragen wij telefonisch te reserveren.

Naast sushi serveren wij meer dan 60 warme- en koude gerechten. Bekijk onze menukaart voor alle gerechten.

Ook als je vegetarisch eet kun je bij Mori terecht. Op onze kaart staan meer dan 25 vegetarische gerechten aangegeven. Je kunt ze herkennen aan het groene logo bij het gerecht. 

Ja. Je kunt bij Almere tijdens onze openingstijden gratis voor de deur parkeren. Ook bij P+R Almere Parkwijk zijn gratis parkeerplekken aanwezig (loopafstand circa 50 meter)

Met uitzondering van onze eigen Mori cadeaubonnen accepteren wij geen dinercheque’s, waardebonnen of andere cadeaubonnen. 

Ja. In ons restaurant bevindt zich een lift naar de 1e verdieping. Daarnaast is er een minder valide toilet aanwezig. 

Bij Mori zijn we altijd op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde medewerkers.

Bezorging:

  • Ben je 16 jaar of ouder en heb je een scooter rijbewijs? Solliciteer direct door je c.v. en een korte motivatie te sturen naar info@mori-kitchen.nl en wie weet word jij onze nieuwe bezorger.

 

Bediening:

  • Heb je ervaring in de bediening en ben je op zoek naar een (parttime) (bij)baan? Solliciteer door je c.v. en een korte motivatie te sturen naar info@mori-kitchen.nl

Bij Mori doen we er alles aan om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Alle suggesties en tips zijn dan ook van harte welkom. U kunt uw bericht sturen naar info@mori-kitchen.nl

Andere vragen?

Twijfel niet, en neem contact met ons op. We horen graag van onze bezoekers en staan klaar om alle vragen te beantwoorden.